Search

Current filters:


Current filters:


Search Results

Results 1-3 of 3 (Search time: 0.012 seconds).
  • <<
  • 1
  • >>
  • Authors: Shefaly, Shorey; Emily, Ang; s. Syamikar Baridwan;  Advisor: -;  Co-Author: - (2022)

    The COVID-19 pandemic has disrupted the lives of many. Particularly, nursing students experience greater stress as their normal curriculum is interrupted and some of them face the risk of being infected as frontline workers. Nursing faculty members may face similar struggles, in addition to developing teaching materials for online learning. Thus, it is important to examine the faculty members' and students' views on their ability to adapt during the pandemic to obtain a holistic view of how learning and training has been affected

  • Authors: David, Wai Lun Ng; Abel, Duarte Alonso; Alessandro, Bressan;  Advisor: -;  Co-Author: - (2022)

    The purpose of this study is to build an understanding of how firms operate under the COVID-19 crisis. Specifically, the study examines the significance of firms’ survival for their surrounding community, business–community relations during this severe situation and factors helping firms address this unprecedented challenge. The conceptual tenets of stakeholder theory are considered.

  • Authors: Phạm, Thị Thùy Dung; Đỗ, Xuân Viện; Vũ, Minh Thúy; Nguyễn, Thị Hồng Anh;  Advisor: -;  Co-Author: - (2022)

    Việt Nam là một quốc gia Đông Nam Á bị ảnh hưởng bởi đại dịch COVID-19. Kinh nghiệm và thành tựu trong phòng chống dịch SARS trước đây đã giúp Việt Nam có những quyết sách ứng phó kịp thời và hiệu quả với COVID-19 nhưng đại dịch vẫn đặt gánh nặng lớn lên vai các điều dưỡng trực tiếp chăm sóc người bệnh. Mục tiêu: Tìm hiểu kinh nghiệm và cảm nhận của điều dưỡng viên tuyến đầu, những người trực tiếp chăm sóc cho người nhiễm SARS-CoV-2.