Thông tin tài liệu


Nhan đề : 
Fundamentals of Global Strategy
Tác giả : 
Cornelis A. de, Kluyver
Năm xuất bản : 
2012
Nhà xuất bản : 
Saylor Foundation
Tóm tắt : 
The globalization of the competitive landscape has forced companies to fundamentally rethink their strategies. Whereas once only a few industries such as oil could be labeled truly global, today many—from pharmaceuticals to aircraft to computers—have become global in scale and scope. As a consequence, creating a global competitive advantage has become a key strategic issue for many companies, and students need to possess an understanding of the impact of global strategies on a business.
Mô tả: 
CC BY-NC-SA
URI: 
https://dlib.phenikaa-uni.edu.vn/handle/PNK/6832
ISBN : 
9781453332870
Bộ sưu tập
OER - Kinh tế và Quản lý
XEM MÔ TẢ

31

XEM TOÀN VĂN

12

Danh sách tệp tin đính kèm:

Ảnh bìa
  • Fundamentals of Global Strategy, 2012.pdf
      Restricted Access
    • Dung lượng : 1,76 MB

    • Định dạng : Adobe PDF