Thông tin tài liệu


Nhan đề : Marketing Management and Communications in the Public Sector
Tác giả : Martial, Pasquier,
Jean-Patrick, Villeneuve
Năm xuất bản : 2018
Nhà xuất bản : Routledge
Tóm tắt : Public management and marketing, marketing and Public marketing, basic marketing concept, marketing information research, marketing strategy, marketing instruments, Public communications - an introduction, communications models and strategies, communications instruments, communications control, crisis communications.
Mô tả: License: CC BY-NC-ND
URI: https://dlib.phenikaa-uni.edu.vn/handle/PNK/6527
https://directory.doabooks.org/handle/20.500.12854/63677
ISBN : 9781315622309
Bộ sưu tậpOER - Kinh tế và Quản lý
XEM MÔ TẢ

42

XEM TOÀN VĂN

4

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • Marketing Management and Communications in the Public Sector.pdf
      Restricted Access
    • Dung lượng : 8,19 MB

    • Định dạng : Adobe PDF