Thông tin tài liệu
| Nhan đề : |
| Marketing Management and Communications in the Public Sector |
| Tác giả : |
| Martial, Pasquier, Jean-Patrick, Villeneuve |
| Năm xuất bản : |
| 2018 |
| Nhà xuất bản : |
| Routledge |
| Tóm tắt : |
| Public management and marketing, marketing and Public marketing, basic marketing concept, marketing information research, marketing strategy, marketing instruments, Public communications - an introduction, communications models and strategies, communications instruments, communications control, crisis communications. |
| Mô tả: |
| License: CC BY-NC-ND |
| URI: |
| https://dlib.phenikaa-uni.edu.vn/handle/PNK/6527 https://directory.doabooks.org/handle/20.500.12854/63677 |
| ISBN : |
| 9781315622309 |
| Bộ sưu tập |
| OER - Kinh tế và Quản lý |
XEM MÔ TẢ
118
XEM TOÀN VĂN
60
Danh sách tệp tin đính kèm:
