Thông tin tài liệu


Nhan đề : 
Marketing Management and Communications in the Public Sector
Tác giả : 
Martial, Pasquier,
Jean-Patrick, Villeneuve
Năm xuất bản : 
2018
Nhà xuất bản : 
Routledge
Tóm tắt : 
Public management and marketing, marketing and Public marketing, basic marketing concept, marketing information research, marketing strategy, marketing instruments, Public communications - an introduction, communications models and strategies, communications instruments, communications control, crisis communications.
Mô tả: 
License: CC BY-NC-ND
URI: 
https://dlib.phenikaa-uni.edu.vn/handle/PNK/6527
https://directory.doabooks.org/handle/20.500.12854/63677
ISBN : 
9781315622309
Bộ sưu tập
OER - Kinh tế và Quản lý
XEM MÔ TẢ

16

XEM TOÀN VĂN

10

Danh sách tệp tin đính kèm:

Ảnh bìa
  • Marketing Management and Communications in the Public Sector.pdf
      Restricted Access
    • Dung lượng : 8,19 MB

    • Định dạng : Adobe PDF